Amazon Оновлює Код, Щоб Заборонити Інструменти Шопінгу Від Google AI
1 min read

Amazon Оновлює Код, Щоб Заборонити Інструменти Шопінгу Від Google AI

Amazon, за повідомленнями, вживає заходів, щоб заблокувати інструменти штучного інтелекту для покупок від інших компаній на своєму сайті.

Гігант електронної комерції оновив код на своєму ресурсі, щоб запобігти доступу нових AI-агентів, згідно з інформацією, що з’явилася в середу (30 липня).

Amazon вживає аналогічні заходи щодо ботів з таких компаній, як Perplexity, Anthropic та OpenAI, йдеться в звіті.

Здається, Amazon намагається не дозволити своїм продуктам з’являтися в результатах пошуку для сторонніх чат-ботів і пошукових інструментів. Наприклад, пошук продуктів Amazon через Perplexity та ChatGPT дав результати від інших рітейлерів, але не показав прямих посилань на товари Amazon.

Amazon не відповіла на запит про коментарі.

Ці політики є «екстремальним прикладом» того, як рітейлери оцінюють ризики від інструментів штучного інтелекту від інших компаній. Shopify зосереджується на більш вузькому спектрі, тоді як підхід Walmart є більш очікувальним.

Якщо AI-інструменти, такі як чат-боти і пошукові системи, які надають рекомендації щодо продуктів, стануть більш популярними, рітейлери можуть спостерігати зменшення чисельності відвідувачів на своїх сайтах.

«Конвеєр відкриття продуктів почне руйнуватися внаслідок інтеграції AI у шопінг-експертизу споживачів», — заявив Майкл Мортон, старший аналітик компанії MoffettNathanson. «Ті, хто мав змогу заробляти на цьому процесі, повинні будуть адаптувати свої бізнес-моделі».

Генеральний директор PYMNTS Карен Вебстер раніше цього року порушила цю тему, вказуючи, що рітейлери можуть «опинитися під вогнем чат-ботів».

Оскільки агенти AI все більше беруть на себе пошук та представлення результатів (чи завершених продажів), традиційні рітейлери ризикують втратити видимість у екосистемі комерції.

Водночас Amazon та Walmart намагаються захистити свої «слабкі місця» у роздрібі за допомогою AI.

«Останні стратегічні маневри обох компаній… відображають не тільки тактичні бізнес-рішення, але й сигналізують про структурну трансформацію того, що означає бути сучасним рітейлером у XXI столітті», — зазначається у звіті.