Match виплатить 14 мільйонів доларів FTC через недостовірну рекламу та інші обманні методи
1 min read

Match виплатить 14 мільйонів доларів FTC через недостовірну рекламу та інші обманні методи

У 2019 році Федеральна торгова комісія США подала позов проти компанії Match Group, яка є розробником додатків для знайомств, звинувативши її в обмані користувачів Match.com щодо підписок.

Через шість років компанія, що володіє популярними додатками для знайомств, такими як Match, Tinder, OkCupid, Hinge та Plenty of Fish, погодилася на мирову угоду на суму 14 мільйонів доларів, про що було оголошено у вівторок.

FTC зазначила, що ці 14 мільйонів доларів будуть використані для надання компенсації постраждалим споживачам.

У позові йдеться про те, що споживачі наражалися на ризик шахрайства після того, як компанія надсилала рекламні електронні листи про нові повідомлення від відправників, яких вона вже ідентифікувала як ймовірних ботів або шахраїв, вводячи їх в оману та змушуючи купляти підписки, отримуючи з цього прибуток.

Також компанії закидали блокування користувачів з доступу до їх акаунтів після спроб оскарження платіжних операцій, утримуючи їх гроші без надання сплачених послуг. Водночас, компанію звинувачували в ускладненні процесу скасування підписок для користувачів.

Окрім угоди на 14 мільйонів доларів, пропоноване розпорядження вимагатиме від Match Group вжити декілька заходів для вирішення зазначених проблем.

Зокрема, компанія має чітко вказати подробиці шестимісячної гарантії та не вживати негативних дій щодо клієнтів, які повідомляють про проблеми з платіжними операціями. Вона також повинна забезпечити зручні способи для користувачів скасувати свої підписки.

Ця угода з’явилася на фоні триваючої критики стосовно методів компанії у вирішенні питань довіри та безпеки. Сподіваються, що пропоновані зміни покращать досвід користувачів.

«В рамках угоди Match.com та інші відомі бренди продовжать дотримуватися закону ROSCA [Закон про відновлення довіри онлайн-покупців] та здійснять платіж у розмірі 14 мільйонів доларів, що становить 5% від вимоги FTC. Match Group не визнає відповідальності в рамках цього врегулювання і була повністю готова до судового розгляду, але вирішила закрити справу, щоб залишити це позаду. Заяви FTC є застарілими, оскільки оскаржувані практики вже завершилися кілька років тому або базуються на неправильному тлумаченні, яке не відображає наш бізнес сьогодні», — зазначив представник компанії у своїй заяві.

Ця новина була оновлена для включення заяви від Match Group.