
Користувачі ChatGPT Можуть Ненароком Публікувати Розмови у Пошукових Запитах
ChatGPT-розмови з’являються у результатах пошуку Google за умови, що користувачі штучного інтелекту створюють посилання для їхнього поширення.
Пошук у Google, використовуючи частину поширеного посилання з ChatGPT від OpenAI, виявляє ці розмови, повідомляє Fast Company.
Згідно з повідомленням, в результатах пошуку було виявлено понад 4500 розмов. Багато з цих розмов мали особистісний характер і містили таку інформацію, як імена користувачів та їхні місцезнаходження, якщо користувачі додали цю інформацію в чат.
Представник OpenAI зазначив: “Розмови ChatGPT є приватними, якщо ви не вирішите їх поділитися. Створення посилання для поширення вашого чату також включає опцію відображення в веб-пошуку. Поширені чати видно у результатах Google тільки за умови, що користувачі чітко обирають цю опцію.”
На сторінці FAQ ChatGPT щодо спільних посилань зазначається, що ця функція дозволяє користувачам ділитися розмовами з друзями, колегами та співпрацівниками, робити їх доступними для індексації пошуковими системами або поширювати на популярних соціальних мережах.
На сторінці додали, що “спільні посилання за замовчуванням не активуються для відображення у публічних результатах пошуку в Інтернеті. Ви можете вручну активувати посилання для індексації пошуковими системами під час поширення.”
OpenAI заявила в блозі в червні, що судові позови можуть підірвати її заходи щодо захисту приватності.
Google у відповідь на запит зазначив, що її пошукова система та інші індексують сторінки, які є в відкритій мережі, включаючи вміст, згаданий у статті Fast Company.
Google надає інструменти, які можуть використовувати власники сайтів, щоб повідомити пошуковій системі про непотрібність включення сторінок у результати пошуку.
В окремому випадку BBC повідомила в червні, що деякі користувачі Meta AI могли випадково публікувати свої чати у загальному доступі.
Meta стверджує, що чати за замовчуванням є приватними, а сповіщення попереджає користувачів про те, що поширення посту призведе до його “публічності і видимості для всіх”. Але природа деяких чатів, які стали публічними, свідчить про те, що користувачі могли не до кінця усвідомлювати цю інформацію.