
Google перемагає Apple у новій рекламі Pixel 10
Apple в минулому році запустила продажі своїх пристроїв iPhone 16 з обіцянкою, що нова, вдосконалена версія Siri, що використовує штучний інтелект, незабаром стане більш персоналізованою завдяки Apple Intelligence. Проте, через майже рік від моменту цієї обіцянки, оновлення Siri досі не з’явилося, і Apple змушена була відкласти заплановані поліпшення, а також прибрати рекламний ролик для iPhone 16.
У новій рекламі Pixel 10 Google підкреслює невиконану обіцянку Apple стосовно поліпшень Siri, пропонуючи споживачам змінити телефон, якщо вони купили його через функцію, яка повинна з’явитися найближчим часом, але насправді це затримується вже на цілий рік.
Рекламний ролик тривалістю 30 секунд був опублікований на YouTube та платформі X, анонсуючи запуск нових пристроїв Pixel 10 20 серпня. Варто зауважити, що через власні помилки Google інформації про новинки вже достатньо без додаткових тізерів та офіційних зображень.
Рекламна кампанія Google з’явилася лише за день після того, як Марк Гурман з Bloomberg висвітлив деякі подробиці затримок Apple в контексті штучного інтелекту. На нещодавній зустрічі керівництва компанії, старший віце-президент з програмного забезпечення Крейг Федерігі пояснив затримку проблемами, пов’язаними із спробою впровадження гібридної архітектури для Siri. Зараз Apple працює над новою версією Siri з оновленою архітектурою.
«Це дозволило нам не лише виконати те, що ми оголосили, але й надати значно більший апгрейд, ніж ми планували», – прокоментував Федерігі. «Немає проекту, який би сприймався настільки серйозно». Федерігі раніше заявляв у червні, що «нам знадобиться більше часу, ніж ми думали», щоб реалізувати обіцяне оновлення Siri.