
Chevy Silverado EV встановлює світовий рекорд за найдовший пробіг на одній зарядці
За тиждень на публічних дорогах поблизу дослідного заводу GM у Мілфорді та на острові Белл у Детройті відбулись випробування, які можуть стати рекордними. У цих тестах використано “розумні техніки водіння”, серед яких обмеження швидкості до 20-25 миль на годину. Для випробувань було обрано електричний пікап 2026 року Chevy Silverado EV Work Truck, який має оцінений діапазон у 493 милі. Однак, завдяки низці змін, інженери GM змогли перевищити соціальне оцінене значення на значну відстань.
Які саме зміни були внесені? По-перше, тести проводились влітку для “оптимальних температурних умов для ефективності акумулятора”, зазначила компанія GM. Вони також знизили леза склоочисників, щоб зменшити опір повітря, накачали шини до максимально допустимого тиску для зменшення кочення, зняли запасне колесо для полегшення вантажу, а також оптимізували вирівнювання коліс. На кузов пікапа додали накриття для поліпшення аеродинаміки, а системи клімат-контролю вимкнули протягом усіх тестів.
Випробування проходили протягом семи днів на публічних дорогах у зонах, де розташовані дослідні потужності GM, із застосуванням “інтелектуальних технік водіння”.
Попередні модифікації Work Truck були спрощені, не мали великого сенсорного екрану, розкішного шкіряного салону, складаного середнього борту та менших легкосплавних дисків, які є у інших моделей. Модель 2026 року отримала сенсорний екран, але все ще зберігає легкість, що допомагає досягти більшого діапазону.
Silverado EV вже справляв враження на рецензентів своєю безпрецедентною дальністю до початку рекордних тестів. Наприклад, тестова модель Silverado EV Work Truck з Max Range батареєю проїхала 539 миль на одному заряді, що на 47 миль більше за оцінене значення EPA. Однак ефективність була не найкращою: 45,3 кВт·год на 100 миль, або 2,2 милі на кВт·год.
Наразі рекорд Гіннесса за найдальшу поїздку на електромобілі на одному заряді належить Lucid Motors, їхній седан Air Grand Touring проїхав 749 миль. Lucid здобули титул, випередивши Mercedes-Benz EQS 450+, який подолав 649 миль.
Проте GM не планує подавати заявку на підтвердження рекорду у Книзі рекордів Гіннеса. “Наразі немає жодних істотних планів для подачі документів до Гіннесса”, сказала речник GM Катрін Скалес. “Це був проект, який реалізували винятково інженери GM.”
Виправлення 5 серпня: Раніше зазначалося, що тест GM проводився на приватній трасі, однак він проходив на публічних дорогах поблизу дослідного заводу компанії.