Оновлені Комп’ютери Alienware Area-51 та Aurora в Індії: Ціни та Характеристики
1 min read

Оновлені Комп’ютери Alienware Area-51 та Aurora в Індії: Ціни та Характеристики

Компанія YouTube оголосила про оновлення функції покупок у сервісі Shorts. Платформа впроваджує нові стікери для товарів, щоб спростити користувачам доступ до інформації про продукцію, що з’являється у відео.

Ці нові стікери можуть стати для творців контенту способом збільшення доходів. Під час тестування в минулому місяці YouTube виявив, що Shorts з новими стікерами товарів отримали понад 40% більше переходів на продукцію в порівнянні з видеороликами з кнопкою для покупок.

Раніше освічені товари відображалися в банері внизу лівого кута відео з кнопкою для покупок. Натискання на банер відкривало список доступних товарів для перегляду та покупки.

Зараз творці можуть позначати товари у своєму відео, що автоматично генерує стікер на основі першого позначеного товару. Вони також можуть налаштовувати розмір та розташування стікера.

Якщо в одному відео позначено кілька товарів, глядачі можуть натиснути на стрілку вниз на стікері, щоб побачити повний список товарів. Після натискання на товар, який їх зацікавив, користувачі потрапляють на сайт роздрібного продавця.

Стікери для покупок почнуть розгортатися протягом наступного тижня та будуть доступні у всьому світі, за винятком Південної Кореї, де YouTube планує запустити цю функцію найближчим часом.

Генеральний директор YouTube Ніл Мохан повідомив на Cannes Lions 2025, що в даний час Shorts отримують понад 200 мільярдів переглядів щодня. Мохан також підкреслив, що новий генератор відео Google Veo 3, який може створювати як відео, так і аудіо, стане доступним для Shorts влітку цього року.