YouTube представляє нові стікери для покупок у Shorts
1 min read

YouTube представляє нові стікери для покупок у Shorts

YouTube вносить зміни в функцію покупки для Shorts, про що компанія оголосила в середу. Платформа запускає нові стікери товарів для шопінгу, що дозволить глядачам легко дізнаватися, які продукти, представлені в відео, можна придбати.

Нові стікери можуть стати способом для творців контенту збільшити свої доходи. Під час випробування минулого місяця YouTube виявив, що Shorts із стікерами товарів для шопінгу отримали на понад 40% більше кліків на продукти порівняно з відео зі шопінг-кнопкою.

Раніше позначені товари відображалися в банері в нижньому лівому куті Shorts з шопінг-кнопкою. Натискання на банер відкривало список доступних продуктів для перегляду та покупки.

Тепер творці можуть позначати продукти у своїх Shorts, автоматично генеруючи стікер на основі першого позначеного товару. Вони також можуть регулювати розмір і розташування стікера.

Коли в Shorts позначено кілька товарів, глядачі можуть натиснути на стрілку вниз на стікері, щоб побачити повний список продуктів. Після натискання на цікавий товар вони будуть перенаправлені на сайт роздрібного продавця для цього товару.

Стікери товарів для шопінгу почнуть вводити в обіг протягом наступного тижня і будуть доступні в усьому світі, за винятком Південної Кореї, однак YouTube планує незабаром запустити цю функцію й там.

Генеральний директор YouTube Ніл Мохан на фестивалі Cannes Lions 2025 повідомив, що Shorts вже середньо отримують понад 200 мільярдів переглядів щодня. Мохан також поділився, що генератор відео Google Veo 3, який може генерувати як відео, так і аудіо, з’явиться в Shorts пізніше цього літа.