Uber Eats Запускає Штучний Інтелект для Ресторанів
1 min read

Uber Eats Запускає Штучний Інтелект для Ресторанів

Uber Eats представив нові функції на основі штучного інтелекту (ШІ) для ресторанів.

Нові можливості, які були анонсовані минулого тижня, дозволяють закладам використовувати ШІ для аналізу відгуків клієнтів, автоматичного заповнення описів меню та покращення фотографій страв.

Компанія зазначила на своєму блозі: “Ми використовуємо ШІ для виявлення і покращення низькоякісних зображень їжі — покращуючи освітлення, роздільну здатність, кадрування та подачу страв — щоб ресторани могли більш точно демонструвати свої страви, підвищуючи задоволення клієнтів від пошуку до процесу замовлення.”

Функція підсумку відгуків дозволяє ресторанам отримувати корисні дані з відгуків клієнтів, підкреслюючи сильні сторони та аспекти, які потребують покращення. Опис товарів, згенерований ШІ, може допомогти ресторанам “завершити своє меню, одночасно надаючи клієнтам упевненість у їх виборі”, додали в блозі.

Uber Eats також представив нові інструменти для клієнтів, наприклад, можливість завантажити зображення страви, яку їм доставили, якщо для цього товару ще немає фото в меню, а також інструмент, що дозволяє закладам спілкуватися з відвідувачами після отримання замовлення.

“Чат у реальному часі може допомогти підвищити точність замовлень, дозволяючи підтверджувати заміни для товарів, які відсутні на складі, уточнювати особливі запити та перевіряти дієтичні чи алергічні переваги,” йдеться в блоговому дописі.

Поширення ШІ в Uber Eats відбувається на фоні зростаючої ролі цієї технології у ресторані, про що йшлося в статті минулого місяця.

Очікується, що індустрія роботів для ресторанів перевищить 10 мільярдів доларів до кінця цього десятиліття завдяки впровадженню у таких сферах, як доставка, прийом замовлень та обслуговування столів, за даними Archive Market Research.

Ресторани також використовують ШІ для вирішення адміністративних задач, адже згідно з додатковими дослідженнями PYMNTS Intelligence, майже три чверті закладів вважають, що ШІ є “дуже чи надзвичайно ефективним” у досягненні бізнес-цілей.

“Роботи беруть на себе все активніші ролі як у взаємодії з клієнтами, так і в кухонних процесах, оскільки ресторани стикаються з низкою викликів, таких як зростання витрат на працю та продукти, нестача робочої сили і зростаючий попит споживачів на ефективне обслуговування,” повідомила PYMNTS минулого місяця.

Uber Eats є однією з компаній, які беруть участь у цій тенденції, випустивши автономні кур’єрські роботи, розроблені компанією Serve Robotics, у метрополії Даллас-Форт-Уорт на початку цього року.