Телекомунікаційний гігант Orange попереджає про можливі збої через активну кібератаку
1 min read

Телекомунікаційний гігант Orange попереджає про можливі збої через активну кібератаку

Французький телекомунікаційний гігант Orange, один з найбільших постачальників телефонних послуг у світі, повідомив у понеділок, що став жертвою невизначеного кібератаки.

У своєму повідомленні компанія зазначила, що 25 липня виявила кібератаку “на одній із своїх інформаційних систем” і вжила заходів для “ізоляції потенційно постраждалих послуг та мінімізації можливих наслідків.”

За словами Orange, ізоляція уражених систем спричинила збої в роботі деяких платформ компанії, а також у клієнтів з бізнес-сектору та в окремих державних службах здебільшого у Франції. В згаданому повідомленні зазначалося, що рішення, які реалізує компанія, поступово відновлять послуги до середи, і що “немає жодних доказів, які б свідчили про витік внутрішніх або клієнтських даних.”

Orange не відповіла на запит TechCrunch щодо коментарів, який містив запитання про характер кібератаки та чи має компанія технічні можливості для виявлення можливого витоку даних.

Компанія повідомила, що інформує постраждалих клієнтів та подала скаргу до “відповідних органів,” не уточнюючи деталей. Компанії в Європі, які підпадають під дію GDPR, зобов’язані інформувати місцеві органи захисту даних протягом трьох днів після підозри на витік даних.

Згідно з інформацією компанії, Orange надає послуги 291 мільйону клієнтів по всьому світу в 26 країнах та має 127,000 співробітників.