
Додаток Tea заблокував особисті повідомлення після того, як стався другий витік даних, внаслідок якого були розкриті понад мільйон приватних повідомлень
Компанія Deezer у п’ятницю оголосила про впровадження нової функції маркування альбомів із треками, створеними за допомогою штучного інтелекту, щоб протистояти шахрайству у сфері стрімінгу.
Згідно з даними компанії, приблизно 18% музики, що завантажується щодня — понад 20 000 треків — є повністю згенерованими штучним інтелектом. Хоча більшість із цих треків не стають популярними, Deezer повідомляє, що близько 70% їх стрімів є фальшивими, оскільки вони призначені для отримання роялті шахрайським шляхом.
Як відповідь на цю проблему, треки, створені штучним інтелектом, тепер будуть чітко марковані. Ці треки не з’являтимуться в редакційних плейлистах або алгоритмічних рекомендаціях, а фальшиві стріми будуть виключені з виплат роялті.
Деезер заявляє, що нові маркування стануть важливими для допомоги слухачам у розпізнаванні різниці між музикою, створеною людьми, і контентом штучного інтелекту.
Наразі треки, що повністю складаються з штучного інтелекту, становлять лише 0,5% усіх стрімів на платформі, проте ця тенденція швидко зростає.
“Ми спостерігаємо значний приріст доставки музики, створеної виключно за допомогою штучного інтелекту, лише за останні кілька місяців, і ми не бачимо ознак сповільнення. Це питання усього індустрії, і ми прагнемо забезпечити прозорість, допомагаючи шанувальникам музики ідентифікувати альбоми, в яких є результати роботи штучного інтелекту,” — зазначив генеральний директор Deezer Алексіс Лантерньє у прес-релізі.
“Штучний інтелект не є ні добрим, ні поганим, але ми вважаємо, що відповідальний і прозорий підхід є ключовим для збудування довіри серед наших користувачів і музичної індустрії,” — додав він. “Ми також чітко дотримуємося зобов’язання захищати права артистів та композиторів у часи, коли законодавство про авторське право піддається сумніву через тренування моделей штучного інтелекту.”
Deezer подав заявку на два патенти у грудні 2024 року для своєї технології виявлення ШІ, яка, за словами компанії, сфокусована на двох різних способах виявлення “унікальних сигнатур”, що використовуються для розпізнавання синтетичного контенту та автентичного контенту.
Цей крок відбувається на фоні повідомлень про те, що Universal Music Group, Warner Music Group та Sony Music Entertainment ведуть переговори про ліцензування своїх робіт для стартапів ШІ Udio та Suno. Ці стартапи знаходяться під судовим позовом від звукозаписних компаній за порушення авторських прав, і будь-яка угода могла б допомогти врегулювати ці судові справи.