
Бум штучного інтелекту стимулює відновлення угод на $2,6 трильйона
За повідомленнями, інтерес до штучного інтелекту сприяв укладенню угод на суму 2,6 трильйона доларів цього року.
Це підтверджується звітом, опублікованим у понеділок, 4 серпня, згідно з яким ця сума є найвищою за перші сім місяців року з 2021 року, під час піку пандемії.
Ця тенденція є результатом прагнення до корпоративного зростання та підвищення активності у сфері штучного інтелекту, що допомогло компенсувати невизначеність, пов’язану з тарифами.
Хоча кількість угод за перші сім місяців цього року на 16% нижча, ніж за аналогічний період 2024 року, їхня вартість зросла на 28%, зазначається у звіті, посилаючись на дані Dealogic.
Серед більш відомих угод цього року — заплановане придбання залізницею Union Pacific свого конкурента Norfolk Southern за 85 мільярдів доларів та раунд фінансування OpenAI на 40 мільярдів доларів.
У звіті зазначається, що цей сплеск стане полегшенням для банкірів, які входили в 2025 рік з надією на приплив угод. Однак нинішня торговельна політика Білого дому та геополітична невизначеність призвели до затримки в активах компаній.
“Те, що ми спостерігаємо зараз у планах угод, є результатом сильного прагнення до зростання і це зростає,” — повідомив Андре Вейссід, лідер стратегії та угод EY у глобальному фінансовому секторі.
“Чи то штучний інтелект, чи зміни в регуляторному середовищі — наші клієнти не хочуть відставати у цій гонці, і це стимулює активність.”
Загальна сума угод цього року все ще на 27% нижча порівняно з 3,57 трильйона доларів, зафіксованими за перші сім місяців 2021 року. Однак, як зазначають результати, укладачі угод у JPMorgan Chase очікують нових угод, оскільки компанії прагнуть до більших цілей в другій половині року, адаптуючись до волатильності.
Крім того, компанії навчаються адаптуватися, оскільки майбутня дослідження проекту PYMNTS Intelligence 2025 Certainty показало, що сприйнята невизначеність досягла найнижчої точки за майже рік серед опитаних сервісних компаній.
“Схоже, що керівники ставляться до нинішніх умов, як до шпинату. Це не те, що їм хочеться, але вони це їдять, оскільки нарешті знають, що у них на тарілці,” — зазначив PYMNTS минулого тижня.
“А на тарілці більше порцій невизначеності, що вимагає оперативної гнучкості в таких ключових сферах, як управління ланцюгом постачання, закупівлі та продукція.”
Дослідження показує, що 57% лідерів продукту змушені змінити свої продуктові лінійки у відповідь на тарифи, тоді як більше половини компаній перейшли на матеріали, що постачаються в межах країни. Все більше компаній впроваджують штучний інтелект, 52% з них заявили, що вони пришвидшили впровадження ШІ як частину своєї стратегії пом’якшення.