Meta Планує Придбати Стартап Voice AI PlayAI
1 min read

Meta Планує Придбати Стартап Voice AI PlayAI

Компанія Meta, за повідомленнями, придбала стартап в галузі голосових технологій та штучного інтелекту PlayAI.

Згідно з інформацією Bloomberg, «вся команда PlayAI» приєднається до Meta вже на цьому тижні. Компанія підтвердила факт придбання, але відмовилася надавати додаткові коментарі.

Нові співробітники повідомлятимуть про свою діяльність Йохану Шалквійку, який нещодавно приєднався до Meta з іншого стартапу в сфері голосового штучного інтелекту – Sesame AI. Ця новина з’явилась на фоні раніших звітів про угоди між компаніями.

«Робота PlayAI над створенням природних голосів і платформи для легкого створення голосу ідеально підходить для нашої діяльності і планів у таких сферах, як AI персонажі, Meta AI, носимі пристрої та створення аудіо контенту», – йдеться в меморандумі.

Як зазначає Bloomberg, Meta ставить штучний інтелект на перше місце в своїх пріоритетах, інвестуючи значні кошти у розвиток інфраструктури, зокрема в дата-центри, а також залучаючи таланти, включаючи генерального директора Scale AI Олександра Ванга, який очолить нову AI-групу Meta Superintelligence Labs.

Генеральний директор Meta Марк Цукерберг прагне зміцнити зусилля компанії в сфері штучного інтелекту після того, як висловив незадоволення темпами розробки флагманської моделі відкритого коду Llama.

Крім залучення Ванга, CEO самостійно проводить кампанії з найму нових спеціалістів у сфері AI. Останніми тижнями з’явилася інформація про те, що Meta наймала фахівців з AI з конкурентних технологічних компаній, таких як OpenAI та Apple.

Придбання PlayAI відбувається в час, коли голосові AI-агенти досягнули такого рівня розвитку, що починають перевершувати кол-центри та замінювати людську працю в різних галузях, від охорони здоров’я до роздрібної торгівлі.

«Голос — одна з найпотужніших можливостей для компаній, що працюють у галузі штучного інтелекту», – писала Олівія Мур, партнеру в венчурній компанії Andreessen Horowitz. «Це найбільш частий і інформаційно насичений спосіб комунікації, який вперше став доступним для програмування завдяки штучному інтелекту».

Завдяки програмуванню голосу, AI може точніше та надійніше інтерпретувати та виконувати голосові запити. Голосова комунікація, за природою, є неструктурованою, оскільки люди можуть переривати одне одного, змінювати теми або використовувати сленг.

Мур зазначила, що голосовий AI дозволяє бізнесам реагувати на запити клієнтів цілодобово, замість того, щоб чекати, поки їх офіс буде укомплектований персоналом. Для споживачів «ми вважаємо, що голос стане першим — і, можливо, основним — способом взаємодії з AI».

Дослідження PYMNTS Intelligence показало, що в середньому 17.9% споживачів використовують голосові технології для покупок, при цьому 30.4% представників покоління Z роблять покупки за допомогою голосу щотижня.