
Мерфі Залучив 15 Мільйонів Доларів для Розробки Штучного Інтелекту в Сфері Вимог по Боргам
Іспанський стартап Murphy залучив 15 мільйонів доларів для розробки системи автоматизованого стягнення боргів на основі штучного інтелекту.
Компанія оголосила про свій раунд початкового фінансування, який відбувся 14 липня, зазначаючи, що ці кошти допоможуть Murphy масштабувати свій продукт, розширити команди та вийти на міжнародні ринки.
«Сфера обслуговування боргів традиційно була повільною, фрагментованою та сильно аналоговою індустрією, яка покладалася на дорогі кол-центри та загальні методи взаємодії, через що залишалася величезна кількість боргів, які могли б бути повернуті, але залишалися неповернутими або списаними», – йдеться у прес-релізі компанії.
Murphy пропонує нову модель цього процесу, поєднуючи штучний інтелект (ШІ) з голосовими агентами, «омніканальним підходом» та індивідуалізацією поведінки.
Метою стартапу є надання альтернативи кол-центрам та допомога компаніям у швидшому поверненні боргів, «дотримуючись при цьому норм і ставлячи до боржників з повагою», – зазначив співзасновник та генеральний директор Murphy Борха Соле.
Згідно з повідомленням, технологію Murphy впровадили банки, компанії телекомунікаційного, комунального сектору та обслуговування боргів по всьому світу.
«Обслуговування боргів є глобальною індустрією вартістю понад 300 мільярдів доларів, яка готова до змін. Проаналізувавши безліч секторів, ми виявили, що цей напрямок є сфера, де ШІ може суттєво вплинути», – зазначив Jeppe Zink, партнер компанії Northzone, яка очолила раунд фінансування.
«Завдяки їхньому досвіду та невтомній швидкості розвитку, Борха та його команда мають унікальну можливість трансформувати цю сферу».
Фінансування надходить в той час, коли багато підприємств здивовані потенціалом автономного ШІ, але певною мірою сумніваються у його використанні.
«Незважаючи на зростаючі можливості, автономний ШІ впроваджується в експериментальному або обмеженому режимі, тоді як більшість систем працює під наглядом людей», – йдеться в одному з недавніх звітів.
«Але чому середні компанії коливаються у використанні повного потенціалу автономного ШІ? Причина полягає як у стратегічних, так і в психологічних аспектах. Хоча технологічний потенціал величезний, готовність систем (і людей) є менш зрозумілою».
Для того, щоб ШІ працював автономно, підприємствам потрібно довіряти не лише результатам, а й всьому процесу прийняття рішень, що призвело до цих результатів. Завоювати таку довіру складно, а втратити легко.
Дослідження PYMNTS Intelligence показує, що 80% підприємств з високим рівнем автоматизації вважають безпеку та конфіденційність своїми основними проблемами, пов’язаними з автономним ШІ, тоді як 62% мали побоювання щодо проблем інтеграції, а 57% хвилювало питання точності виходу, створеного ШІ.
«Ці цифри відображають загальний тренд: автономний ШІ сприймається як технологія з високим потенціалом та високими ризиками, яка ще не досягла рівнів відповідності, надійності та довіри, необхідних для розгортання на рівні підприємств».