Когнітивні технології для освоєння вейксерфінгу після того, як Google перейняв засновників і дослідників
1 min read

Когнітивні технології для освоєння вейксерфінгу після того, як Google перейняв засновників і дослідників

Майже через рік після отримання величезного стартового капіталу у розмірі 50 мільйонів доларів, стартап Daydream, заснований експертом у сфері електронної комерції Джулії Борнштейн, представляє свій чат-бот на базі штучного інтелекту для покупок із акцентом на моду.

Після тестування продукту з деякими користувачами, компанія у середу випускає чат-бота для всіх бажаючих у режимі публічної бета-версії. Користувачі можуть зареєструватися для роботи з чат-ботом, який запитає їх ім’я, дату народження, ціновий діапазон для покупок та уподобання брендів, якщо такі є.

Користувачі можуть ввести запит, наприклад, “Я хочу плаття на весілля цього літа в Парижі” або завантажити зображення та додати більше контексту через текст для пошуку одягу.

Користувачі мають можливість зберігати будь-який товар у колекцію, яку вони створюють, або уточнити свій пошук, ввівши запит у чат-бот з лівої сторони. Якщо їм подобається товар, але вони хочуть внести певні зміни, такі як колір або стиль, вони можуть натиснути кнопку “Скажіть більше”, яка доступна біля будь-якого з товарів, щоб редагувати запит.

В залежності від параметрів, які користувачі надали під час реєстрації, а також зворотного зв’язку, який програма отримує від них, вона зберігає різні товари. Daydream формує стильний паспорт для користувачів, що забезпечує широкий спектр рекомендацій. Веб-додаток також показує щоденне натхнення щодо товарів та аксесуарів, які можуть відповідати їхнім смакам.

На даний момент Daydream не має інтегрованої системи оформлення замовлення, тому при натисканні на товар користувачі перенаправляються на веб-сайт продавця для завершення транзакції. Стартап отримує відсоток від кожного продажу. Daydream повідомила, що під час запуску платформа включає більше 8000 брендів і нові продавці можуть приєднуватися безкоштовно.

Борнштейн, яка займала керівні посади у таких компаніях, як Nordstrom, Urban Outfitters, Sephora і Stitch Fix, зазначила, що минулого року компанія працювала над технологією, яка б об’єднала каталог різних брендів в одному місці та вдосконалила пошук для використання штучного інтелекту.

“Впродовж усієї моєї кар’єри в електронній комерції пошук завжди залишався в забутті, і його функціонування було незадовільним. Люди звикли шукати в дуже обмежений спосіб у світі моди. І навіть у моєму попередньому стартапі нам не вдавалося змусити людей вийти за межі простого запиту на кшталт ‘червоне плаття’,” сказала Борнштейн.

“Але з виходом Chat GPT споживачі почали розуміти, як формувати запити. Тож ми намагаємося допомогти вам ставити будь-які запитання, чи то про конкретну подію, чи про специфічну потребу,” додала вона.

Марія Белоусова, яка цьогоріч приєдналася до компанії на посаді технічного директора, зазначила, що Daydream багато працювала над розумінням нюансів товарів у своєму каталозі. Вона наголосила, що традиційний пошук показував лише товари, що відповідали тегам, пов’язаним із запитами користувачів, і це не працює у сьогоднішньому світі, де клієнти ставлять довші запити.

“Ми значно наробили для глибшого розуміння деталей товарів, таких як стилістичні атрибути, прикраси, силует або навіть соціальні атрибути, як-от те, хто носитиме це плаття: наречена чи гість на весіллі. Ми також використовуємо візуальне розпізнавання зображень для задоволення детальних запитів, коли клієнт описує точний продукт, який шукає,” сказала Белоусова.

Протягом наступного року Daydream дозволить користувачам надавати інструменту більш чіткий зворотний зв’язок, наприклад, “Не показуйте мені жодних туфель на чотирьохдюймовому каблуці.” Компанія також планує протестувати функцію, яка дозволить користувачам запитувати добрі відповідності з наявними товарами, пропонуючи персоналізовані рекомендації. Крім того, вона має намір розвивати соціальний аспект, дозволяючи користувачам ділитися своїми збереженими товарами з друзями та рідними для отримання рекомендацій при покупках. Ще одна функція, про яку думає Daydream, полягає в тому, щоб взяти вже існуючу колекцію іншого користувача та модифікувати її під свої потреби за допомогою ШІ.

Хоча команда Daydream має роки досвіду в електронній комерції та зосереджується на моді, такі стартапи, як Deft і Cherry, також будує мультимодальний пошук для покупок. Тим часом такі технологічні гіганти, як Amazon та Google, зосереджуються на функціях, які використовують штучний інтелект для пошуку на кількох сайтах і знаходження товару для користувачів.