Затримка в Департаменті торгівлі, ймовірно, уповільнює видачу ліцензій на чипи H20 від Nvidia
1 min read

Затримка в Департаменті торгівлі, ймовірно, уповільнює видачу ліцензій на чипи H20 від Nvidia

Близько року після залучення 50 мільйонів доларів у рамках стартового фінансування, стартап Daydream, заснований експертом у сфері електронної комерції Джулі Борнштейн, презентує свій чат-бот з використанням штучного інтелекту для шопінгу, з акцентом на моду.

Після тестування продукту з обраними користувачами, компанія в середу відкриває доступ до чат-бота для всіх бажаючих у рамках публічної бета-версії. Користувачі можуть зареєструватися для використання чат-бота, де їм задаватимуть питання про ім’я, дату народження, ціновий діапазон покупок та переваги щодо брендів.

Вони можуть ввести запит, наприклад, “Я хочу сукню для весілля цього літа в Парижі”, або завантажити зображення та надати більше контексту, щоб знайти потрібний одяг.

Користувачі можуть зберігати будь-який предмет у збірці, яку створюють самі, або уточнювати свій пошук, вводячи текст у чат-боті зліва. Якщо їм подобається предмет, але потрібно внести зміни, такі як колір або стиль, вони можуть натиснути кнопку “Скажіть більше”, яка доступна на кожному з предметів, щоб редагувати пошук.

Залежно від параметрів, які користувачі надають під час реєстрації, а також зворотного зв’язку, який отримує додаток, зберігаються різні елементи. Daydream створює стильний паспорт користувача, на базі якого пропонує численні рекомендації. Веб-додаток також щодня показує натхнення для предметів та аксесуарів, які можуть відповідати їхньому смаку.

На даний момент Daydream не має інтегрованої системи оформлення замовлень, тому, коли користувач натискає на предмет, його перенаправляють на сайт продавця для завершення транзакції. Стартап отримує процент від кожного продажу. При запуску на платформі було представлено більше 8000 брендів, при цьому компанія безкоштовно залучає нових продавців.

Джулі Борнштейн, яка займала керівні посади в компаніях, таких як Nordstrom, Urban Outfitters, Sephora, і Stitch Fix, зазначила, що протягом минулого року їхня команда працювала над технологією, здатною зібрати каталог різних брендів в одному місці та вдосконалити пошук для штучного інтелекту.

“Працюючи в електронній комерції, я завжди вважала пошук забутим аспектом, який ніколи не працював добре. Люди звикли обмежуватися вузькими запитами у світі моди. І навіть у моєму попередньому стартапі ми не змогли переконати людей шукати ширше,” сказала Борнштейн.

“Але після запуску Chat GPT споживачі почали по-іншому ставитися до можливостей запитів. Тож ми намагаємося допомогти вам запитати те, що ви хочете, незалежно від того, йдеться про конкретну нагоду чи потребу,” додала вона.

Марія Белоусова, яка приєдналася до компанії цього року в ролі технічного директора, відзначила, що Daydream багато працює над розумінням нюансів продуктів у каталозі. Вона повідомила, що традиційний пошук показує товари лише за тегами, що не відповідає сучасним вимогам, коли клієнти формулюють довші запити.

“Ми вживаємо багато заходів, щоб зрозуміти деталі продукту, наприклад, знати стильові атрибути, такі як декор, силует або навіть соціальні атрибути, такі як хто б носив цю сукню – наречена чи гість на весіллі. Ми також використовуємо візуальне розпізнавання зображень для детальних запитів, коли клієнт описує точний продукт, який хоче,” сказала Белоусова.

В найближчий рік Daydream планує дозволити користувачам давати інструменту більш чіткий зворотний зв’язок, наприклад, “Не покажіть мені жодних туфель на чотирьох дюймах.” Також компанія має намір експериментувати з функцією, яка дозволить користувачам запитувати про хороший варіант на основі існуючого предмета з персоналізованими рекомендаціями. Крім того, стартап хоче зробити ставку на соціальне поширення, дозволяючи користувачам ділитися своїми збереженими предметами з друзями та родиною для отримання рекомендацій щодо покупок. Ще одна ідея – адаптувати існуючу збірку іншого користувача для своїх потреб за допомогою штучного інтелекту.

Хоча команда Daydream має багаторічний досвід у сфері електронної комерції та зосереджується на моді, інші стартапи, такі як Deft і Cherry, також займаються розробкою мультимодального пошуку для шопінгу. Тим часом технологічні гіганти, такі як Amazon та Google, зосередилися на функціях, які використовують штучний інтелект для пошуку по кількох сайтах та знаходження підходящих товарів для користувачів.