Rocket Lab Досягає Рекорду з Запуском ‘Симфонії у Зірках’ для Таємного Клієнта
1 min read

Rocket Lab Досягає Рекорду з Запуском ‘Симфонії у Зірках’ для Таємного Клієнта

Через майже рік після залучення великого інвестиційного раунду в 50 мільйонів доларів, стартап Julie Bornstein під назвою Daydream запускає свій чат-бот, що працює на базі штучного інтелекту, з акцентом на шопінг у сфері моди.

Після тестування продукту з обраними користувачами, компанія в середу відкриває доступ до чат-бота для всіх бажаючих у форматі відкритого бета-тестування. Користувачі можуть зареєструватися, після чого бот запитає їхнє ім’я, дату народження, ціновий діапазон покупок і вподобані бренди, якщо такі є.

Користувачі можуть ввести запит, наприклад, “Я хочу купити сукню на весілля цього літа в Парижі” або завантажити зображення, додаючи текст для уточнення пошуку.

Користувачі можуть зберігати будь-які предмети в створеній ними колекції або уточнювати свій пошук, вводячи текст у чат-боті з лівого боку. Якщо їм сподобався предмет, але вони хочуть змінити деякі аспекти, такі як колір або стиль, вони можуть натиснути кнопку “Скажіть більше”, що видно під кожним товаром, для редагування пошуку.

На підставі інформації, наданої користувачами під час реєстрації, а також відгуків, які програма отримує від них, вона зберігає різні предмети. Daydream створює стильний паспорт для них, що генерує багато пропозицій. Веб-застосунок також пропонує щоденне натхнення для предметів та аксесуарів, які можуть відповідати їхнім смакам.

На даний момент Daydream не має вбудованого процесу оформлення замовлення, тому, коли користувач натискає на товар, його перенаправляють на веб-сайт торговця для завершення покупки. Стартап отримує відсоток від кожної угоди. На момент запуску на платформі вже більше 8000 брендів, а компанія безкоштовно підключає нових торговців.

Борнштейн, яка обіймала керівні посади в таких компаніях, як Nordstrom, Urban Outfitters, Sephora та Stitch Fix, зазначила, що в минулому році компанія працювала над технологіями для об’єднання каталогів різних брендів в одному місці та вдосконалення пошуку під потреби штучного інтелекту.

“Протягом усього мого професійного шляху в електронній торгівлі пошук завжди був забутим дітьми, і він ніколи не працював дуже добре. У певному сенсі людей навчили шукати дуже вузько в світі моди. Навіть у моєму попередньому стартапі ми не могли змусити людей шукати щось більше, ніж „червона сукня“”, — розповіла Борнштейн.

“Але як тільки запустили Chat GPT, споживачі почали вчитися думати про можливості запитів. І те, що ми намагаємось зробити, — це дозволити вам запитувати будь-що, що вас цікавить, чи то привід для покупки, чи конкретна річ, яку ви шукаєте”, — додала вона.

Марія Белоусова, яка приєдналася до компанії цього року на посаді технічного директора, зазначила, що Daydream провела багато роботи над розумінням нюансів предметів у каталозі. Вона підкреслила, що традиційний пошук лише показував товари на основі тегів, які збігалися з ключовими словами, що не відповідає сучасним запитам, коли клієнти ставлять більш детальні запитання.

“Ми робимо багато, щоб зрозуміти деталі продукту, такі як стильові атрибути, як наприклад, оздоблення, силует, або соціальні атрибути, як-от хто носитиме цю сукню, наприклад, наречена або гість на весіллі. Ми також використовуємо візуальне розпізнавання зображень, щоб задовольнити детальні запити, коли клієнт описує точний продукт, який він хоче”, — сказала Белоусова.

В наступному році Daydream планує дозволити користувачам надавати платформі більш чіткий зворотний зв’язок, наприклад, “Не показуйте мені взуття на чотиридюймових підборах”. Також планується експериментувати з функцією, яка дозволить користувачам запитувати про хороший варіант до існуючого предмета з персоналізованими пропозиціями. Крім того, компанія хоче зосередитися на соціальному обміні, дозволяючи користувачам ділитися своїми збереженими предметами з друзями та родичами для отримання рекомендацій. Ще одна функція, про яку думає Daydream, — можливість використання колекції іншого користувача та модифікація її під свої потреби за допомогою штучного інтелекту.

Хоча команда Daydream має багаторічний досвід в електронній торгівлі та зосереджена на моді, стартапи такі як Deft і Cherry також розвивають мультимодальний пошук для покупок. Тим часом технологічні гіганти, такі як Amazon та Google, зосереджуються на функціях, які використовують штучний інтелект для пошуку товарів на кількох сайтах, щоб знайти відповідний товар для користувачів.