
Shopify Визначає Нові Правила Для Штучних Інтелектів
Компанія Shopify, за повідомленнями, ввела нові правила, що регулюють використання агентного штучного інтелекту (ШІ) для продавців.
Відповідно до звіту сучасної роздрібної торгівлі, платформа електронної комерції почала додавати попередження в код, що підтримує вітрини продавців, визначаючи, що ці автономні боти можуть і не можуть робити.
“Автоматизований збір інформації, агенти ‘купити за мене’ або будь-який потік, що завершує платіж без фінального етапу перевірки, не дозволяється”, – зазначалося в коді.
Зміни були помічені останніми днями і відображаються на вітринах Shopify, включаючи Alo Yoga, Allbirds та Brooklinen.
За словами Іллі Григоріка, видатного інженера Shopify та технічного радника генерального директора компанії, ці зміни “не додають і не видаляють жодних правил для ботів чи агентів”.
“Ми лише додали коментар для цікавих людей із посиланням на http://shopify.com/checkout-kit для нативної інтеграції, яка забезпечує повнофункціональний процес оформлення замовлення”, – додав він.
Як зазначає звіт сучасної роздрібної торгівлі, ці зміни відбуваються в той час, коли такі великі роздрібні компанії, як Walmart та Amazon, впроваджують агентний ШІ — технологію, у якій боти виконують завдання, такі як рекомендація товарів або їх покупка від імені покупця.
Хоча Shopify займалася рядом проектів у галузі ШІ, у тому числі нещодавнім партнерством із OpenAI, звіт стверджує, що оновлений текст сигналізує про бажання компанії отримати більше контролю над використанням агентних ШІ у своїй діяльності.
“Це насправді послання для розробників, які будуть експериментувати”, – відзначив Юозас Казюкенас, незалежний аналітик електронної комерції. “Shopify намагається бути відвертим, кажучи: ‘Ми вважаємо, що ви спробуєте побудувати автоматизований процес оформлення замовлення на основі наших продавців, але ми не хочемо, щоб ви це робили'”.
PYMNTS раніше розглядала потенціал агентного ШІ в електронній комерції, стверджуючи, що ця технологія змушує продавців переосмислювати, як і де вони зустрічаються з клієнтами.
“Якщо агент ШІ може звести разом перегляд, вибір та оформлення замовлення в одному діалозі, роздрібні компанії, що знаходяться поза цією розмовою, ризикують втратити видимість та продажі”, – йдеться в звіті.
За лаштунками цього знаходяться програмні агенти, які здатні не лише збирати інформацію, а й здійснювати дії від імені клієнта. Технологія поєднує можливості великих мовних моделей у розумінні запитів природною мовою з інтеграцією в каталоги продавців і платіжні системи.
“Люди дійсно хочуть, щоб комерція відбувалася негайно”, – зазначив Скотт Хендріксон, директор з доходів мережі агентного ШІ. “Час людей ніколи не був настільки цінним, і вони очікують, що все буде безперешкодним”.