
У Whole Foods попереджають про нестачу товарів після кібератаки на свого основного постачальника UNFI
Whole Foods повідомила своїм працівникам, що поточні перебої та труднощі з основним постачальником, United Natural Foods (UNFI), можуть потребувати “кілька днів для вирішення”.
Компанія, що належить Amazon, повідомила співробітникам в рамках внутрішнього повідомлення, яке потрапило до TechCrunch, що UNFI зазнає “всього національного збою технологічної системи”, який сама компанія описала як інцидент кібербезпеки.
Whole Foods зазначила у повідомленні для персоналу, що кібератака впливає на “можливість вибору та відправки продуктів з їх складів”, і це “вплине на наші звичайні графіки доставки та доступність продуктів”.
У листі співробітникам були включені інструкції, які закликали обмежити комунікацію з клієнтами. “Єдине схвалене повідомлення для клієнтів”, яке можуть повідомляти працівники Whole Foods, полягає в тому, що продуктовий гігант має “тимчасові проблеми з постачанням”.
При зверненні до TechCrunch, представник Whole Foods Натан Сімбала сказав: “Ми працюємо над тим, щоб якомога швидше відновити наші запаси і вибачаємося за будь-які незручності, які можуть виникнути для клієнтів”.
Whole Foods не вказала, як вона дійшла висновку, що ситуацію може бути вирішено протягом кількох днів.
UNFI, у свою чергу, повідомила в середу, що робить поступальний прогрес у відновленні своїх систем.
“Ми продовжуємо стабільно працювати над безпечним відновленням наших систем і наданням послуг, які наші клієнти і постачальники знають і очікують від нас”, – зазначила представник UNFI Грейс Туріано у розмові з TechCrunch. “Станом на сьогодні, ми поступово відновлюємо наші можливості для замовлення і отримання товарів, з метою подальшого збільшення нашої спроможності в найближчі дні”.
UNFI є одним з найбільших постачальників продуктів харчування в Північній Америці, забезпечуючи продовольчі товари та свіжі овочі більше ніж 30 000 магазинів у США та Канаді. Компанія повідомила про кібератаку в понеділок у документі, поданому до федеральних регуляторів, а гендиректор UNFI Сенді Дуглас розповів інвесторам цього тижня, що компанія вимкнула всю свою мережу в п’ятницю після виявлення порушення безпеки.
Окрім того, цієї неділі компанія повідомила про чистий дохід у 8.1 мільярда доларів за квартал, що завершився 3 травня 2025 року.
Після нашого репортажу у вівторок, TechCrunch отримав кілька повідомлень про порожні полиці в деяких магазинах Whole Foods та інших продуктових магазинах, що покладаються на UNFI. Один з магазинів Whole Foods, який відвідав цей репортер у вівторок, виставив повідомлення в кількох проходах, у яких повідомлялося, що в магазині спостерігається невизначена “тимчасова проблема з наявністю товарів”.
Більша частина реального впливу на продуктові магазини та їх клієнтів, можливо, буде помітна лише пізніше цього тижня.