
Нове Покоління Запускає Платформу Агентного Штучного Інтелекту За Підтримки Visa
Стартап у сфері інфраструктури штучного інтелекту New Generation (New Gen) оголосив про запуск платформи, що підтримує автономну комерцію.
Цей новий продукт покликаний забезпечити безпечні транзакції, ініційовані штучним інтелектом, “через інтелектуальні вітрини та вбудовані платіжні потоки”, повідомила компанія в прес-релізі.
Платформа тепер дозволяє агентам AI “швидко та безпечно здійснювати покупки на сайтах продавців через чат, голос і, незабаром, через нові канали, що управляються агентами”, заявила компанія New Gen, зазначивши, що вона “використовує надійну платіжну інфраструктуру” від Visa та є однією з перших компаній, що співпрацюють у рамках Visa Intelligent Commerce sandbox.
Згідно з інформацією у релізі, відзначається значне зростання трафіку на рітейл-сайтах з джерел генеративного штучного інтелекту, який збільшився більш ніж на 1200% між липнем 2024 року та лютим 2025 року. Користувачі, які переходять на ці сайти, шукають персоналізовані рекомендації, більш ймовірно конвертуються в покупки та витрачають більше в порівнянні з покупцями, які приходять через традиційний трафік, повідомляє New Gen.
“Але нинішня веб-інфраструктура не відповідає програмним взаємодіям AI,” йдеться у релізі. “Внаслідок цього агенти AI не можуть взаємодіяти з більшістю рітейл-сайтів безпосередньо, що означає, що бренди втрачають можливість конвертувати цю нову хвилю покупців зі значними намірами.”
New Gen стверджує, що вирішує цю проблему “перетворюючи статичні каталоги продуктів на структуровані, зручні для AI дані через інтелектуальні вітрини”, які підтримують як “людей, котрі бачать персоналізований, розмовний інтерфейс, так і AI-агентів, що отримують доступ до однієї й тієї ж інформації про продукти через програмні запити,” додається у релізі.
Нещодавно New Gen потрапив в новини, оскільки внутрішні дослідження показали, що справжній автономний агент AI ще не був розроблений.
“Більшість бізнес-інсталяцій генеративного AI на сьогодні потребують залучення співробітників, щоб контролювати точність процесів та дотримуватись графіку,” говориться у звіті. “Навіть завдання, які підходять для повної автоматизації, такі як управління кібербезпекою, все ще в значній мірі залежать від людського втручання.”
Тим не менше, основи автономної комерції мають бути закладені вже зараз, особливо у світлі швидкого розвитку технологій.
Visa, Mastercard і PayPal вже працюють над інфраструктурою для автономної комерції, що дозволяє агентам AI завершувати процес оформлення покупок для споживачів. Водночас інші сфери цифрової економіки також потребують змін для реалізації цієї екосистеми, включаючи цифрові вітрини.
“Наразі необхідна справжня тривимірна комунікація: платіжні мережі, бренди та те, що ми створюємо, а саме інфраструктуру, яка це забезпечує,” сказав Адам Бененс, один із засновників New Gen, у червневому звіті.