
Керівник і керівної команди штучного інтелекту Apple нібито переходить до Meta
Керівник відділу штучного інтелекту (ШІ) в компанії Apple, ймовірно, покидає компанію та переходить до Meta.
Про це повідомляє Bloomberg, згадуючи, що це ще один удар для проекту ШІ Apple.
Руомінг Панг, керівник команди основних моделей Apple, залишає компанію, за словами джерел, ознайомлених із ситуацією. Панг прийшов до Apple з Google у 2021 році і став останнім важливим кадровим придбанням для нової групи суперінтелекту Meta.
Згідно з джерелами, Meta запропонувала Пангу пакет компенсацій на десятки мільйонів доларів на рік. Це частина більшої програми з найму, яку очолює генеральний директор Meta Марк Цукерберг, що залучає лідерів у сфері ШІ, таких як Олександр Ванг з Scale AI, засновник стартапу Даніель Грос і колишній генеральний директор GitHub Нейт Фрідман.
Також в понеділок Meta найняла Юаньчжі Лі, дослідника з OpenAI, та Антона Бактіна, який працював над Claude в Anthropic, за словами додаткових джерел. Минулого місяця компанія залучила ще низку дослідників з OpenAI.
Серед останніх новин, PYMNTS зазначила, що компанії, такі як OpenAI, Anthropic і Thinking Machines, виплачують значні суми за технічний персонал, проте ці компенсації не порівнюються з вражаючими цифрами до 100 мільйонів доларів від Meta.
OpenAI, Anthropic та Thinking Machines пропонують заробітні плати в межах від 200 тисяч до 690 тисяч доларів, за інформацією Business Insider, яка базується на федеральних документах, необхідних для найму людей, які потребують віз H-1B для роботи в США.
У свою чергу, Meta витратила 14,3 мільярда доларів на 49% акцій Scale AI, що також призвело до приходу Ванга в компанію.
Генеральний директор OpenAI Сем Альтман заявив, що Meta обіцяє підписні бонуси до 100 мільйонів доларів з ще більшими річними компенсаційними пакетами. Проте Андрій Босворт, технічний директор Meta, заявив, що Альтман був “нечесним”, стверджуючи, що дев’яцифрові пропозиції діють для “кожної окремої особи”.
PYMNTS також згадувала про труднощі Apple в сфері ШІ минулого місяця, зазначаючи, що останнє шоу компанії підкреслило філософію, яка більше зосереджена на “обережній інтеграції, ретельному дизайні та глибокій прихильності до конфіденційності користувачів”, ніж на “швидких інноваціях у генеративному ШІ”.
Цей підхід контрастує з конкурентами, такими як Amazon, Google та Microsoft, які активно впроваджують великомасштабні моделі мов і рішення в сфері ШІ в агресивному та іноді експериментальному форматі.