В умовах тривалого дефіциту продуктів UNFI повідомляє про відновлення після кібератаки
1 min read

В умовах тривалого дефіциту продуктів UNFI повідомляє про відновлення після кібератаки

Велика компанія з розподілу продуктів харчування United Natural Foods (UNFI) повідомила про “значний прогрес” у відновленні після кібератаки, яка сталася майже два тижні тому, у той час як продуктові магазини Північної Америки, які залежать від цього постачальника, продовжують повідомляти про нестачу товарів.

У недільному оновленні UNFI вказала, що відновлює свої електронні системи замовлення, які використовуються клієнтами для оформлення замовлень у своїх магазинах і супермаркетах.

Компанія, що постачає свіжі продукти та інші товари понад 30 000 магазинів у США та Канаді, зазнала кібератаки 5 червня, про яку стало відомо через кілька днів.

Хоча UNFI ще не надала деталей про характер кібератаки, вона повідомила інвесторам минулого тижня, що закрила всю свою мережу для локалізації інциденту. Тривале відключення заважає компанії виконувати та доставляти замовлення клієнтів у великих обсягах.

Один з найзначніших постраждалих retailers – Whole Foods, який розглядає UNFI як свого “основного постачальника”. Кілька магазинів Whole Foods, включаючи один, що був відвіданий минулого тижня, та інші в районі Нью-Йорка, стикаються з нестачею товарів на полицях на фоні проблем з UNFI. Один з працівників Whole Foods у Каліфорнії розповів про проблеми з постачанням, зазначивши, що деякі товари не бачать вже декілька днів.

Перед цим Whole Foods повідомила, що працює над тим, щоб якнайшвидше відновити свої полички, проте не вказала, коли поставки повернуться до нормального режиму.

Працівники локальних продуктових магазинів і великих супермаркетів також зазначили про те, що продовжують стикатися з різними ступенями порушень. Деякі з них повідомили, що інші постачальники надають певні запаси, тоді як інші все ще мають проблеми з замовленням товарів від UNFI.

Відключення також впливають на продуктові магазини, які управляє Міністерство оборони США для активних військовослужбовців і ветеранів. Один з працівників магазину, що управляється Агентством комісарів оборони, зазначив, що вони стикаються з порожніми полицями та затримками в поставках.

Кевін Робінсон, представник Агентства комісарів оборони, підтвердив, що кібератака на UNFI вплинула на десятки їхніх магазинів.

“Цей інцидент вплинув на deliveries в декількох продуктових мережах, включаючи 53 магазини Агентства комісарів оборони (DeCA),” – сказав Робінсон. “Команда постачання DeCA тісно співпрацює з UNFI для впровадження ручних обходів, які суттєво зменшили збої в магазинах.”

UNFI досі не надала графік відновлення.