AT&T запевняє, що “наша мережа” не винна в проблемах під час телефонної конференції Трампа
1 min read

AT&T запевняє, що “наша мережа” не винна в проблемах під час телефонної конференції Трампа

AT&T вважає, що її мережа не стала причиною проблем під час конференц-дзвінка, під час якого президент Дональд Трамп звинуватив компанію в “повній неспроможності правильно налаштувати своє обладнання”. Натомість AT&T звинувачує неназвану “платформу конференц-дзвінків”.

Під час конференц-дзвінка, в якому брали участь керівники релігійних організацій з усієї країни і яке налічувало “десятки тисяч учасників”, Трамп висловив своє невдоволення через очевидні проблеми з мережею AT&T. Він зазначив, що “це вже другий раз, коли таке трапляється”, і закликав “шефа AT&T, хто б це не був”, втрутитися, вважаючи, що це було б корисно.

Виглядає, що AT&T спочатку сама не знала, що відбувається, оскільки компанія відповіла прес-секретарю Білого дому Кароліні Левітт, що зв’язалася з Білим домом “щоб швидко зрозуміти і оцінити ситуацію”.

О 18:53 за східним часом компанія повідомила, що “наша первісна оцінка свідчить про те, що збої були викликані проблемою з платформою конференц-дзвінків, а не з нашою мережею. На жаль, це призвело до затримки, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб краще зрозуміти цю проблему, щоб уникнути подібних збоїв у майбутньому”.

AT&T не уточнила, яку платформу конференц-дзвінків вважає винною, і не відповіла на запит журналістів щодо цього питання. Білий дім також не відреагував на прохання про коментар.

Невдовзі після першого допису Трамп уточнив, що дзвінок може бути перенесено, і зазначив, що “наступного разу ми скористаємося іншим оператором”.