Meta Нібито Придбала 3% Частку У Партнера По Розумних Окулярах EssilorLuxottica
Компанія Meta нібито придбала приблизно 3% акцій виробника окулярів EssilorLuxottica, який створює популярні бренди, такі як Ray-Ban і Oakley, та є одним із партнерів Meta у сфері розумних окулярів.
Вартість цієї частки оцінюється приблизно в €3 мільярди (приблизно $3,5 мільярда), за даними Bloomberg, яке посилається на неназвані джерела.
На запит про коментарі з боку PYMNTS компанії Meta та EssilorLuxottica не надали жодної миттєвої реакції.
Відомо, що ці компанії співпрацюють у розробці розумних окулярів, які працюють на основі штучного інтелекту, протягом кількох років.
Meta реалізує окуляри Ray-Ban, які вперше з’явились у 2021 році, а також окуляри Oakley, які були додані у червні, згідно зі звітом.
Розумні окуляри є частиною плану генерального директора Meta Марка Цукерберга щодо зростання в сфері штучного інтелекту, оскільки вони дозволяють компанії просувати свої програми та послуги через власні пристрої, а не через виготовлені сторонніми виробниками вироби.
Для EssilorLuxottica ця угода надає можливість збільшити присутність в технологічному секторі.
У липні 2024 року повідомлялось, що Meta планує купити акції EssilorLuxottica після того, як продажі розумних окулярів Ray-Ban Meta перевершили очікування та стали важливою частиною бізнесу Meta з апаратного забезпечення.
В вересні Meta та EssilorLuxottica оголосили про довгострокову угоду, спрямовану на розвиток технології смарт-окулярів, що продовжить їхню вже існуючу співпрацю в наступне десятиліття.
Голова та генеральний директор EssilorLuxottica Франческо Міллері висловився у прес-релізі: “Наша співпраця з Meta вже стала важливим етапом у нашому прагненні зробити окуляри перепуском у підключений світ.”
Цукерберг у тому ж прес-релізі зазначив: “Я пишаюсь нашою роботою з EssilorLuxottica і з нетерпінням очікую на наші плани на довгострокову перспективу. У нас є можливість перетворити окуляри на наступну значну технологічну платформу і зробити їх модними в процесі.”
Розумні окуляри користуються популярністю, оскільки останні моделі працюють на базі штучного інтелекту та мають традиційні форми різних стилів, що дозволяє користувачам почуватися комфортно в громадських місцях, повідомляло PYMNTS у лютому.
Кілька технологічних гігантів та близько десятка менших компаній ставлять на те, що розумні окуляри стануть наступним популярним носимим пристроєм для підключення.
Related Posts
Чи зможе штучний інтелект врятувати корпоративні секрети? 77% керівників продуктів вже обрали цю стратегію для кібербезпеки
Чому заможні українці змінюють свої витрати: як повсякденні потреби формують нові тренди споживання