
Meta Нібито Придбала 3% Частку У Партнера По Розумних Окулярах EssilorLuxottica
Компанія Meta нібито придбала приблизно 3% акцій виробника окулярів EssilorLuxottica, який створює популярні бренди, такі як Ray-Ban і Oakley, та є одним із партнерів Meta у сфері розумних окулярів.
Вартість цієї частки оцінюється приблизно в €3 мільярди (приблизно $3,5 мільярда), за даними Bloomberg, яке посилається на неназвані джерела.
На запит про коментарі з боку PYMNTS компанії Meta та EssilorLuxottica не надали жодної миттєвої реакції.
Відомо, що ці компанії співпрацюють у розробці розумних окулярів, які працюють на основі штучного інтелекту, протягом кількох років.
Meta реалізує окуляри Ray-Ban, які вперше з’явились у 2021 році, а також окуляри Oakley, які були додані у червні, згідно зі звітом.
Розумні окуляри є частиною плану генерального директора Meta Марка Цукерберга щодо зростання в сфері штучного інтелекту, оскільки вони дозволяють компанії просувати свої програми та послуги через власні пристрої, а не через виготовлені сторонніми виробниками вироби.
Для EssilorLuxottica ця угода надає можливість збільшити присутність в технологічному секторі.
У липні 2024 року повідомлялось, що Meta планує купити акції EssilorLuxottica після того, як продажі розумних окулярів Ray-Ban Meta перевершили очікування та стали важливою частиною бізнесу Meta з апаратного забезпечення.
В вересні Meta та EssilorLuxottica оголосили про довгострокову угоду, спрямовану на розвиток технології смарт-окулярів, що продовжить їхню вже існуючу співпрацю в наступне десятиліття.
Голова та генеральний директор EssilorLuxottica Франческо Міллері висловився у прес-релізі: “Наша співпраця з Meta вже стала важливим етапом у нашому прагненні зробити окуляри перепуском у підключений світ.”
Цукерберг у тому ж прес-релізі зазначив: “Я пишаюсь нашою роботою з EssilorLuxottica і з нетерпінням очікую на наші плани на довгострокову перспективу. У нас є можливість перетворити окуляри на наступну значну технологічну платформу і зробити їх модними в процесі.”
Розумні окуляри користуються популярністю, оскільки останні моделі працюють на базі штучного інтелекту та мають традиційні форми різних стилів, що дозволяє користувачам почуватися комфортно в громадських місцях, повідомляло PYMNTS у лютому.
Кілька технологічних гігантів та близько десятка менших компаній ставлять на те, що розумні окуляри стануть наступним популярним носимим пристроєм для підключення.