
AMC тепер попереджає глядачів, що можуть очікувати «25-30 хвилин» реклами та трейлерів
AMC Theatres спростила процес для глядачів у визначенні реального часу початку сеансу, щоб уникнути тривалого перегляду реклами. На сайті AMC тепер з’явилося нове сповіщення, яке попереджає, що “фільми починаються через 25-30 хвилин після запланованого часу”.
Відсьогодні AMC також планує демонструвати більше реклами, що може потребувати переробки попередньої програми, аби не перевищити 30-хвилинний ліміт. Компанія уклала угоду з мережею рекламних послуг National CineMedia, згідно з якою планується показувати до п’яти хвилин реклами “після офіційного початку фільму”, а також додатковий 30-60-секундний “Platinum Spot”, який демонструватимуть перед останніми трейлерами.
Раніше AMC стала єдиною великою мережою кінотеатрів, яка відмовилася від реклами від National CineMedia, коли їй це запропонували у 2019 році, зауваживши, що “американські глядачі можуть негативно зреагувати”. Наразі, зіткнувшись з фінансовими труднощами через загальне зниження відвідуваності кінотеатрів і касових зборів, AMC змінила свою позицію, зазначивши, що її конкуренти “повністю брали участь у цьому протягом більше п’яти років без жодного істотного впливу на відвідуваність”.