Adobe Прогнозує, Що Трафік Роздрібних Продавців Завдяки ШІ Зросне На 3,200% Під Час Prime Day
1 min read

Adobe Прогнозує, Що Трафік Роздрібних Продавців Завдяки ШІ Зросне На 3,200% Під Час Prime Day

Компанія Adobe повідомила в понеділок, що під час розпродажу Prime Day від Amazon, який проходитиме з 8 по 11 липня, очікується, що обсяги трафіку від сервісів чату на основі генеративного штучного інтелекту до всіх роздрібних продавців у США зростуть на 3200% у порівнянні з минулим роком.

«Хоча трафік, що генерується штучним інтелектом, все ще є скромним у порівнянні з іншими каналами, такими як платна реклама або електронна пошта, це зростання демонструє, яку цінність споживачі бачать у використанні штучного інтелекту для швидкого пошуку інформації про пропозиції та деталі продуктів», — зазначив Вівек Пандья, директор Adobe Digital Insights в блозі.

Adobe зафіксувала перший суттєвий сплеск трафіку, пов’язаного з генеративним штучним інтелектом, на сайтах роздрібних продавців у США протягом святкового сезону покупок з 1 листопада по 31 грудня 2024 року, коли трафік зріс на 1300% у річному обчисленні.

Компанія виявила, що 92% американських споживачів вважають, що генеративний штучний інтелект покращує їхній досвід покупок, оскільки вони використовують цю технологію для таких завдань, як дослідження, отримання рекомендацій щодо продуктів, пошук вигідних пропозицій, ідеї подарунків, пошук унікальних продуктів та складання списків покупок.

Раніше повідомлялося, що інструменти генеративного штучного інтелекту, такі як ChatGPT, відіграли важливу роль у святкових покупках, допомагаючи споживачам ефективніше знаходити продукти та вигідні пропозиції.

Роздрібні продавці відзначили зростання трафіку від запитів на основі штучного інтелекту, що свідчить про зміну від традиційних пошукових систем.

Amazon у своєму прес-релізі від 18 червня підкреслила свої інструменти для покупок на основі штучного інтелекту, заявивши, що їх можна використовувати під час Prime Day та протягом року. До них входять: Interests, який знаходить пропозиції на товари відповідно до інтересів користувача; Shopping Guides, що допомагають знайти відповідний продукт під потреби та бюджет; Hear the Highlights, який узагальнює резюме продуктів та відгуки; Rufus, що виконує кілька завдань під час покупок; а також Amazon Lens, який використовує зображення, скріншоти та штрих-коди для пошуку візуально схожих товарів.

У блозі Adobe також було прогнозовано, що під час розпродажу Prime Day онлайн-витрати роздрібних продавців у США зростуть на 28,4% в річному обчисленні, досягнувши 23,8 мільярда доларів; покупки з мобільних пристроїв досягнуть рекордного рівня, становлячи 52,5% онлайн-продажів; а використання опції «купити зараз, оплатити пізніше» (BNPL) дещо зросте, підвищивши свою частку в загальних онлайн- витратах з 7,6% минулого року до 8% цього року.