
Grammarly прагне стати платформою продуктивності на основі штучного інтелекту
Grammarly, яка наразі є провідним інструментом для професіоналів, зосереджена на електронній пошті, повідомляє, що понад 50 мільйонів листів щотижня проходять через її платформу, що обслуговує більше 20 провайдерів електронної пошти. Придбання Superhuman виглядає логічним кроком, оскільки дає Grammarly власний додаток для електронної пошти, що підкреслює її можливості.
Окрім цього, компанія має амбітні плани, які, як і в багатьох інших технологічних компаній, зосереджені на штучному інтелекті, зокрема на агентських системах.
Grammarly прагне стати платформою для продуктивності, надаючи можливості для роботи з різними агентами в рамках одного продукту. В компанії заявили: «Електронна пошта є ідеальним середовищем для цього мультиагентного підходу, оскільки професіонали витрачають понад три години на день у своїх поштових скриньках, а електронна пошта залишається основою будь-якої продуктивності».
Запланована «майбутня платформа» повинна дозволити користувачам взаємодіяти з кількома агентами одночасно, наприклад, агента для комунікацій, продажів, підтримки та маркетингу, які допоможуть в написанні меморандуму для клієнтів. Однак справжнім випробуванням буде реалізація цих планів та здатність Grammarly конкурувати з інструментами від великих AI компаній, таких як OpenAI та Google, які також розвивають агентні технології.
Нагадаємо, Grammarly минулого року придбала стартап Coda, а співзасновник та CEO Coda Шишир Мехротра очолив об’єднану компанію.