
Threads запустив власну скриньку приватних повідомлень, віддаляючи додаток від Instagram
Instagram Threads запроваджує функцію прямих повідомлень
Instagram Threads, платформа соціальних медіа, представила довгоочікувану можливість: тепер користувачі можуть відправляти повідомлення безпосередньо, не переходячи до інших додатків, таких як Instagram. Компанія оголосила, що функція прямих повідомлень (DM) почне з’являтися у користувачів по всьому світу починаючи з вівторка, разом із новим візуальним елементом під назвою «висвітлювач».
Новий візуальний елемент
Цей елемент підкреслюватиме цікаві перспектіви та розмови, починаючи з популярних тем.
Основні функції DM
На момент запуску DM в Threads пропонують базовий набір можливостей. Користувачі можуть вести особисті чати, використовувати готові емодзі для реакцій, а також мати можливість скаржитися на спам та вимикати повідомлення (як у Instagram). Інші функції, такі як групові чати, фільтри вхідних повідомлень та більш складні налаштування повідомлень, з’являться у наступних оновленнях.
Це означає, що наразі ви не можете блокувати підписників чи спільних знайомих від надсилання вам повідомлень — ви можете заблокувати їх лише у Threads, що також блокує їх у Instagram. Щоб контролювати, хто може надсилати вам повідомлення, потрібно самому вибирати, чи підписуватись на користувача.
Доступність прямого повідомлення
На старті DM будуть доступні для користувачів віком від 18 років у більшості ринків, де доступний Threads, за винятком Японії, Австралії, Великої Британії та Європейського Союзу.
Конкуренція з іншими додатками
З появою функції DM Threads стає більш конкурентоспроможним у порівнянні з іншими соціальними додатками, які роблять акцент на текст, такими як X та Bluesky, де користувачі можуть спілкуватися один з одним прямо або навіть у групових чатах.
Однак, на відміну від X, який працює над шифруванням прямих повідомлень у X Chat, Threads не має наміру надавати високу безпеку своїм приватним повідомленням.
Висловлювання представників Threads
«Ми не шифруємо наші DM», — зазначила Емілі Далстон Сміт, віце-президент з продукції Threads. «Це справді про безпосереднє спілкування та обговорення того, що відбувається зараз, і я думаю, що шифрування не є ключовим для цього досвіду».
Вона додала, що DM покликані зміцнити спільноту, яку користувачі створили у публічному просторі Threads, що формує зовсім інший контакт у порівнянні з основним додатком, Instagram.
«Що особливо приємно — це те, що ми бачимо, як люди формують свої власні зв’язки у Threads», — сказала вона. «Вони створюють нові та відмінні інтереси від соціальної мережі, що лежить в основі їхнього облікового запису в Instagram».
Відмінності у взаємодії
Попри те, що Threads засновано на соціальній мережі Instagram, більше третини користувачів, які відвідують Threads щодня, мають менш ніж 50% збігу між своїми зв’язками у Instagram та Threads.
«Instagram дійсно спрямований на творчість, а Threads — на перспективи», — зазначила Сміт.
Компанія також виявила, що користувачі підписуються на різні акаунти в Instagram та Threads, беручи участь у різних інтересах і обговореннях.
Розширення можливостей доступу
У зв’язку з цим зрослою невідповідністю між додатками, Meta має намір протестувати інші способи користування Threads без обліковки в Instagram.
Наприклад, проводяться випробування можливості входу за допомогою акаунта Facebook (в Європі) або створення облікового запису тільки для Threads. Також тестується можливість використання Threads з веб-браузера без входу взагалі.
Спільнота творців у Threads
Спільнота творців Threads також унікальна. Хоча до неї можуть входити популярні творці з інших платформ, деякі стали творцями саме у Threads. Одним із прикладів є Девід Рашинг, фанат, який створив спільноту NBA у Threads.
Сміт зазначила, що Threads прагне спростити користувачам знаходження таких спільнот, що є важливою частиною майбутнього розвитку додатку.
Теги та топіки
Спочатку Threads запровадила теги (такі як хештеги без символа #) для організації обговорень. Потім були створені потоки тем, щоб ви могли переглядати все, що обговорюється навколо конкретної теми. Тепер акцент буде зроблено на виявленні активних учасників і провідних contributor’ів у спільнотах.
Сміт зазначила, що Threads очікує на появу нових рекомендованих користувачів для підписки в пошуку та рекомендаціях найближчими місяцями.
Майбутнє розвитку Threads
Нова функція висвітлювача також може в цьому допомогти. Зараз ця функція підтримує актуальні теми, пов’язані з контентом, який ви переглядаєте у зазначеній стрічці. Врешті-решт, Threads може підкреслювати перспективи користувачів або активні розмови, до яких ви можете долучитися, включаючи різноманітні стрічки тем.
На сьогоднішній день у Meta немає інших планів монетизації Threads, окрім реклами, хоча існує можливість інтеграції AI-функцій у досвід, подібно до того, як штучний інтелект Grok використовується для продажу підписки на X Premium.
Наразі Meta зосереджена на оптимізації реклами, використовуючи AI для автоматизації таких процесів, як формулювання заголовків та підсумків актуальних тем.
Це не означає, що команда відкине AI-функції у майбутньому.
«Ми, напевно, розглядаємо всі ідеї», — зазначила Сміт, «але ми дійсно просто будуємо на основі того, що говорить наша спільнота, намагаючись пріоритетизувати таку невелику та зростаючу програму».
Для ясності, Threads не є маленьким додатком; він має 350 мільйонів активних користувачів щомісяця, що значно перевищує нових конкурентів, таких як Bluesky, який має 37 мільйонів зареєстрованих користувачів. Проте, в порівнянні з родиною додатків Meta, де бази користувачів рахуються мільярдами, Threads все ще має багато чого довести своїм корпоративним власникам.
Попередні тести
Перед світовим запуском DM тестувались на початку цього місяця в кількох регіонах, включаючи Гонконг, Таїланд, Аргентину і Бразилію.