
Злом Qantas призвів до крадіжки особистих даних 6 мільйонів пасажирів
Австралійська авіакомпанія Qantas оголосила в середу про витік даних, який зачепив особисту інформацію щонайменше шести мільйонів пасажирів.
За інформацією авіакомпанії, кіберзлочинець націлився на один із її контактних центрів 30 червня та викрав дані клієнтів із системи, включаючи імена, електронні адреси, номери телефонів, дати народження та номери учасників програми лояльності.
Qantas стала останньою авіакомпанією, яка зазнала хакерських атак, що відбулися в останні тижні. Нападники, які діють під назвою Scattered Spider, відомі своїми навичками у зламі мереж великих компаній. Канадська авіакомпанія WestJet також зазнала витоку даних у червні, який, згідно з інформацією ЗМІ, може бути пов’язаний із Scattered Spider. Крім того, Hawaiian Airlines повідомила минулого тижня про випадок витоку даних.
Служба безпеки Google, Mandiant, повідомила в середу, що поки зарано стверджувати, чи пов’язаний хак Qantas із Scattered Spider, але застерегла, що авіакомпанії мають бути у “високій готовності” до атак через соціальну інженерію.