Бренд ‘io’ від OpenAI та Джоні Айва зник, проте угода про апаратне забезпечення з штучним інтелектом залишається актуальною
1 min read

Бренд ‘io’ від OpenAI та Джоні Айва зник, проте угода про апаратне забезпечення з штучним інтелектом залишається актуальною

OpenAI видалила всі згадки про компанію io, стартап у сфері апаратного забезпечення, заснований відомим дизайнером Apple Джоні Айвом, з свого сайту та соціальних мереж. Це раптове рішення сталося незабаром після оголошення про майбутнє придбання OpenAI на суму майже 6,5 мільярдів доларів і планів створення спеціалізованого апаратного забезпечення для штучного інтелекту.

Представники OpenAI підтвердили, що угода триває, проте вони прибрали згадки про io через судовий позов з боку iyO, стартапу, що займається слуховими апаратами, який виник у рамках експериментальної програми Google.

Оголошення на блозі та дев’ятихвилинне відео з Джоні Айвом та генеральним директором OpenAI Семом Альтманом більше недоступні. У блозі, написаному Айвом і Альтманом, зазначалося: «Команда io, яка зосереджена на розробці продуктів, що надихають, наділяють силою та дають можливість, тепер об’єднається з OpenAI для більш тісної співпраці з дослідницькими, інженерними та продуктовими командами в Сан-Франциско».

Представниця OpenAI Кайла Вуд зазначила:

«Ця сторінка тимчасово недоступна внаслідок судового рішення за скаргою на торгівельну марку від iyO щодо нашого використання назви ‘io’. Ми не погоджуємося з цією скаргою і розглядаємо наші подальші дії».