
Perplexity Представляє Підписку За 200 Доларів На Місяць Обіцяючи ‘Безмежну Продуктивність Завдяки Штучному Інтелекту’
Нова підписка Perplexity Max пропонує всі можливості плану Pro за $20 на місяць або $200 на рік, але з додатковими перевагами. Користувачі отримують необмежений доступ до моделей штучного інтелекту в рамках Perplexity Research і Labs, безлімітні запити до інструменту продуктивності в Perplexity Labs, ранній доступ до нових продуктів і функцій, а також пріоритетну підтримку, відповідно до інформації на сторінці служби підтримки Perplexity.
Perplexity Max вже доступний для веб-додатків та iOS, а незабаром стане доступним і для Android та настільних комп’ютерів. Версія для підприємств також має з’явитися “в найближчому майбутньому”, як зазначила компанія.
За словами представників компанії, Perplexity Max — це найпросунутіший рівень підписки, розроблений для тих, хто прагне до безмежної продуктивності штучного інтелекту і миттєвого доступу до новітніх продуктів та функцій.
Новий план створений для контент-менеджерів, авторів, бізнес-стратегів, академічних дослідників та професіоналів, які потребують безмежного доступу до аналітичних інструментів.
Запуск Perplexity Max відбувається після того, як у квітні компанія Anthropic представила підписки вартістю $200 на місяць, а OpenAI — у грудні.
Генеральний директор Perplexity, Аравінд Срінівас, повідомив, що у травні стартап обробляв 780 мільйонів запитів на місяць, і цей показник зростає на понад 20% щомісяця.
Срінівас зазначив, що компанія сподівається на збереження таких темпів зростання, штовхаючи зростання своєї продукції через незабаром запускаємий браузер і з огляду на втомленість споживачів від “старих браузерів”, таких як Chrome від Google.
“Ми впевнені, що зможемо зберегти цю траєкторію, особливо з усіма партнерствами, які ми намагаємося укласти, і новим браузером, над яким працюємо”, — зазначив Срінівас.
Раніше Perplexity була скромним стартапом у тіні OpenAI та Google, але тепер компанія швидко набирає популярність у гонці генеративного штучного інтелекту.
Компанія уклала низку стратегічних союзів і активно розширює свою присутність як на підприємницькому, так і на споживчому ринку.
Даррен Кімура, президент і генеральний директор AI Squared, заявив про те, що Perplexity позиціонує себе як “реакційний механізм, що надає стислі, документовані відповіді”.
“Цей акцент на походженні може привернути користувачів, які шукають перевірену інформацію, таких як дослідники та керівники”, — сказав Кімура.
Related Posts

Колишній керівник технологій OpenAI залучив 2 мільярди доларів для нової компанії в сфері штучного інтелекту

Заборона на державне регулювання штучного інтелекту може бути збережена у «Великому прекрасному законопроекті»
