AT&T спростила процес надсилання фотографій для диспетчерів 911
1 min read

AT&T спростила процес надсилання фотографій для диспетчерів 911

AT&T впроваджує оновлення своєї мережі 911 нового покоління, щоб забезпечити користувачам більш ефективні способи передачі важливої інформації службі екстреного реагування. Починаючи з жовтня, платформа екстрених комунікацій ESInet від AT&T дозволить клієнтам компанії легше надсилати фотографії та відеоповідомлення до відповідних диспетчерських центрів, що допоможе швидше пояснити ситуацію і краще підготувати перших респондентів до виїзду на місце події.

Платформа ESInet покращує швидкість та надійність обробки викликів для диспетчерських центрів, замінюючи традиційні аналогові з’єднання на оптоволоконні IP-мережі. З моменту запуску в 2018 році, AT&T повідомляє, що 1700 екстрених центрів викликів вже оновлено до нової технології комунікацій.

Надсилання мультимедійного контенту диспетчерам екстреної служби наразі є складним процесом, але AT&T стверджує, що майбутнє оновлення зробить це так само просто, як відправка повідомлень рідним і друзям. Хоча AT&T стане першим оператором у США, який підтримує ці можливості, обмін фотографіями та відео буде сумісний з іншими операторами, які оберуть інтегрувати цю функцію.

Підтримка мультимедійних повідомлень для екстрених служб буде впроваджена разом з функціями безпеки, які забезпечать диспетчерам приватне інтернет-з’єднання для доступу до даних громадської безпеки з хмари, захищаючи чутливу інформацію від кіберзагроз. Вибрані автомобілі Toyota 2026 року, оснащені вбудованою SIM-карткою AT&T Connected Car, також зможуть автоматично надсилати дані про аварії диспетчерам, включаючи статус подушок безпеки та точне місцезнаходження автомобіля.