Google запускає аудіоогляди для пошукових запитів
1 min read

Google запускає аудіоогляди для пошукових запитів

Google Search розпочав тестування аудіооглядів для окремих пошукових запитів. Нова функцію вже доступна у межах експериментальної програми Google Labs. Компанія Google розробила її спеціально для потреб користувачів, які краще сприймають інформацію на слух.

Нові можливості в Google Search

Функція вперше з’явилася в NotebookLM – інструменті Google для роботи з нотатками та дослідженнями на основі ШІ. Тепер вона потрапила в основний пошуковий інтерфейс.

Аудіоогляди створюються за допомогою моделей Gemini, які стисло переказують релевантну інформацію відповідно до конкретного запиту. У таких оглядах користувач отримує короткий аудіофайл із кнопками відтворення, паузи, регулювання гучності та налаштування швидкості прослуховування. Поруч з файлом є посилання на джерела, з яких зібрано інформацію.

В компанії Google пояснили, що це ідеальне рішення для користувачів, які часто виконують кілька справ одночасно. Наприклад, подорожують, займаються спортом або просто надають перевагу аудіоформату. Також користувачі можуть оцінювати якість аудіооглядів, що дозволяє вдосконалювати функцію.

Слід зазначити, що ця технологія вже була впроваджена в інших інструментах. Аудіоогляди були доступні в Gemini у березні та в NotebookLM, де дозволяють створювати подкасти.