
Компанія електроніки Anker починає піднімати ціни на Amazon
Китайський гігант електроніки Anker, відомий зарядними пристроями, павербанками та аксесуарами для смартфонів, повідомив про зростання цін на свою продукцію на Amazon. Із четверга, 10 квітня, ціни на 20% товарів бренду зросли в середньому на 18%. За словами аналітиків, це стало прямим наслідком нової хвилі імпортних мит США на китайські товари.
Реакція китайських продавців на тарифи
Рішення про підняття цін збіглося в часі з оголошенням про 50% додаткових мит на китайський імпорт. Через це загальне навантаження сягнуло 145%. У відповідь на політику Дональда Трампа, Пекін підвищив мита на американські товари до 125%.
Дані від SmartScout, компанії з аналітики електронної комерції, показали, що найбільше підвищення цін відбулося після 7 квітня. Фактично одразу після оголошення про нові тарифи. За словами засновника SmartScout, Скотта Нідхема, це найбільш злагоджене та масштабне підвищення цін від одного бренду, яке він коли-небудь спостерігав.
Хоча Anker та Amazon наразі утримались від офіційних коментарів, представники китайської транскордонної асоціації електронної комерції попереджають, що все більше китайських брендів планують або підвищення цін, або повний вихід з американського ринку.
На зустрічі з інвесторами компанія Anker заявила, що змогла підвищити ціни завдяки сильній переговорній позиції та тому, що конкуренти перебувають у схожій ситуації. Компанія також розглядає можливості активнішої присутності на ринках Європи та Південно-Східної Азії, де митний тиск не такий відчутний.