
Телевізійний бізнес Samsung менше постраждає від тарифів США
Компанія Samsung Electronics готується до змін у торговельній політиці США і вже має стратегію, яка дозволяє мінімізувати потенційні ризики. Завдяки зосередженню більшості виробництва телевізорів для північноамериканського ринку в Мексиці, компанія значною мірою убезпечена від нових тарифів.
Митні тарифи США
Про це заявив Йон Сок-Ву, президент підрозділу дисплеїв Samsung, підкресливши, що Мексика поки що оминула нові 10% базові мита, а також жорсткіші взаємні збори, які зачепили інших торгових партнерів.
У той час як Китай постраждає від суттєвого підвищення мит (до 54% загального збору після додавання 34% до вже чинних 20%), компанія Samsung планує адаптувати свою глобальну логістику. Компанія має приблизно десять виробничих баз по всьому світу і може змінювати їхнє навантаження залежно від актуальної тарифної ситуації в окремих регіонах.
Однак виклики не обмежуються лише телевізорами. Висока конкуренція з боку китайських брендів, таких як TCL та Hisense, також тисне на позиції Samsung. А нові мита можуть негативно вплинути й на інші напрямки бізнесу, включаючи смартфони та мікросхеми пам’яті.
На фоні цих подій акції Samsung впали на 4,3% у понеділок, 7 квітня. Інвестори відреагували на загальні побоювання щодо впливу американських тарифів на глобальний ринок технологій. Водночас аналітики вказують, що гнучка та стратегічна структура виробництва Samsung дозволить компанії залишатись конкурентоспроможною, навіть в умовах підвищеного торговельного тиску.