
9 квітня в Японії Foxconn презентує свою стратегію щодо електромобілів
Foxconn готується провести 9 квітня семінар у Японії, щоб презентувати свою стратегію щодо електромобілів. Компанія прагне залучити більше японських автовиробників, особливо після укладення важливої угоди з Mitsubishi Motors.
Діяльність Foxconn
За інформацією джерел, компанія Foxconn уклала угоду на виробництво електромобілів для Mitsubishi, які продаватимуться на ринках Океанії, включаючи Австралію та Нову Зеландію. Це перший контракт японського автовиробника з Contract Design and Manufacturing Service (CDMS) – спеціалізованим підрозділом Foxconn, що займається контрактним виробництвом автомобілів.
Угода стала важливим кроком для Foxconn, адже компанія протягом останніх п’яти років намагалася закріпитися в сегменті електромобілів. Попередні спроби укласти угоди, зокрема з Geely та Lordstown Motors, не мали успіху.
Семінар, запланований на 9 квітня, має пояснити японським автовиробникам і постачальникам довгострокову стратегію Foxconn у сфері електромобілів. Очікується виступ Джуна Секі, директора зі стратегії електромобілів, який раніше працював у Nissan і приєднався до Foxconn у 2023 році.
Основна мета заходу – продемонструвати потенційним партнерам потужності та технологічні можливості Foxconn у виробництві електрокарів, що особливо важливо на тлі загостреної конкуренції з китайськими виробниками, такими як BYD.