
Salesforce вкладатиме $1 млрд у розвиток штучного інтелекту в Сінгапурі протягом п’яти років
Гігант хмарних технологій заявив, що його флагманське рішення Agentforce у сфері штучного інтелекту зможе суттєво посилити робочу силу Сінгапуру, особливо в ключових секторах послуг і державного управління.
Про це розповіло видання Bloomberg, передає inventure.com.ua.
Це стане важливим кроком для країни, яка стикається з проблемами старіння населення та низького рівня народжуваності.
Джермейн Лой, керуючий директор Ради з економічного розвитку Сінгапуру, підтримав інвестиції Salesforce, підкресливши, що вони сприятимуть розвитку інноваційного центру штучного інтелекту в країні.
Компанія пояснила, що ці інвестиції спрямовані на прискорення цифрової трансформації Сінгапуру та впровадження технології Agentforce як провідного ШІ-рішення. Salesforce – не єдина технологічна компанія, яка прагне отримати вигоду від генеративного штучного інтелекту, але вона активно розширює свої можливості в цьому напрямку.
Минулого місяця компанія представила оновлену версію Agentforce. Раніше вона описувала цей продукт як першу цифрову ШІ-платформу для бізнесу, здатну вирішувати складні завдання у комунікаційних додатках, таких як Salesforce Slack, аналізуючи всі доступні дані.