Google стверджує, що її ШІ Gemini перевершує ChatGPT
1 min read

Google стверджує, що її ШІ Gemini перевершує ChatGPT

Google стверджує, що її штучний інтелект Gemini лідирує серед подібних технологій, перевершуючи конкурентів. Однак за популярністю все ж поступається ChatGPT, який має набагато більшу кількість активних користувачів.

Про це повідомляє prostomob.com.

Дані про аудиторію Gemini поки не публікуються, у той час як чат-бот ChatGPT щотижня збирає 300 мільйонів відвідувачів.

Хоча компанія Google була одним із першопрохідців у галузі ШІ, випуск ChatGPT у кінці 2022 року став для компанії несподіваним викликом. З того часу Google активно вдосконалює свою модель, додаючи нові функції, щоб відновити своє лідерство. Останнім часом Gemini навіть випередила OpenAI в рейтингах чат-ботів, але за кількістю завантажень поки що поступається — 106 мільйонів у Gemini проти 465 мільйонів у ChatGPT, за даними App Store.

Хоча Gemini поки не приносить значних доходів, зокрема через преміум-підписку за $20 на місяць, ця технологія є важливим елементом стратегії Google у сфері ШІ, що впливає на її основні бізнес-напрямки, як пошук і реклама. Однак не всі користувачі вибирають підписку тільки заради ШІ — деякі, наприклад фахівець Сіфей Хан з Філадельфії, надають більше значення додатковим можливостям зберігання в хмарі, хоча їхні вподобання в стилі залишаються на боці ChatGPT.

Згідно з даними компанії Earnest Analytics, 60% платних користувачів Gemini продовжують користуватися підпискою через півроку, що є кращим показником, ніж у деяких конкурентів, таких як Character.AI і Perplexity, але все ж таки поступається OpenAI та Anthropic.

Технологія Gemini вже інтегрована в низку продуктів Google, зокрема в пошукову видачу, а також у бізнес-версії Gmail і Google Drive. Крім того, компанія активно просуває Gemini як помічника за замовчуванням на своїх мобільних пристроях, включаючи телефони Pixel, а також пристрої Motorola та OnePlus.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *