AWS запускає нову службу реагування на кібератаки
1 min read

AWS запускає нову службу реагування на кібератаки

Сучасні бізнеси нерідко стикаються зі складнощами під час реагування на кібератаки. Лише 3 з 5 компаній мають план дій на випадок кіберінцидентів. Відсутність належної підготовки може мати серйозні наслідки. Міжнародний валютний фонд оцінює, що кібератаки можуть обійтися світовій економіці в понад 23 трильйони доларів до 2027 року, порівняно з 8,4 трильйонами доларів у 2022 році. У зв’язку з цим Amazon Web Services (AWS) пропонує нову послугу AWS Security Incident Response, яка скоротить час на відновлення після кібератак.

AWS Security Incident Response

Security Incident Response покликана скоротити час, потрібний компаніям для відновлення після кібератак, таких як захоплення облікових записів, зломи або атаки програм-вимагачів.

За словами Харта Россмана, віцепрезидента з глобальної безпеки служб AWS, новий інструмент допомагає компаніям подолати труднощі в управлінні захистом. Сервіс інтегрується з інструментами кібербезпеки AWS, такими як Amazon GuardDuty, та сторонніми рішеннями для виявлення загроз. Через інформаційну панель користувачі можуть налаштувати сповіщення, керувати доступом до облікових записів і відстежувати активні інциденти, історичні дані та важливі показники.

Однією з ключових функцій є проактивне реагування. Система автоматично сортує виявлені загрози та виправляє їх за допомогою комбінації автоматизованих процесів і даних клієнта. Якщо проблему неможливо вирішити автоматично, сервіс створює обґрунтування безпеки та повідомляє відповідальних осіб у компанії. Нова послуга вже доступна через консоль керування AWS та API, і серед перших клієнтів – PGA Tour.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *