Кіберсупермаркет: «Сільпо» разом з клубом NAVI відкрили новий магазин
Пресслужба «Сільпо» повідомила, що 30 жовтня відкрився новий супермаркет, присвячений організації NAVI. Дизайн магазину виконаний в кіберспортивній тематиці, а на Led-екранах транслюють найвизначніші моменти перемог найтитулованішої кіберспортивної організації.
Переваги співпраці
Львів вважається неофіційною столицею українського ІТ-комʼюніті, тому такий дизайн для нового магазину обрали невипадково. А створюючи унікальний кіберспортивний простір, виникла ідея про співпрацю з NAVI. Про це повідомила директорка з маркетингу мережі «Сільпо» Катерина Огуряєва. СЕО NAVI Євген Золотарьов, у свою чергу додав, що таке партнерство допоможе популяризувати український кіберспорт та зробить команду ближчою до шанувальників.
Крім того, на честь відкриття кіберспортивного супермаркету, команда NAVI та інші кіберспортивні інфлюенсери надали лоти для благодійного розіграшу. Щоб прийняти в ньому участь потрібно задонатити будь-яку суму від 100 грн. на спеціальну банку – «Сільпо і Navi на такмед». Розіграш пройде 4 листопада в застосунку Monobank. Усі зібрані кошти будуть спрямовані на придбання засобів тактичної медицини.
Особливості дизайну супермаркету
Новий супермаркет розташовується в ТРЦ «Вертикаль» та займає площу 1660 кв.м. Дизайнерська концепція дозволяє відвідувачам зануритися в атмосферу розвитку кіберспорту — від перших комп’ютерів до сучасних досягнень у технологіях та дизайні.
До уваги відвідувачів касові зони оформлені у вигляді мікросхем, вивіски магазину створені з клавіш комп’ютерної клавіатури та колони прикрашені програмним кодом сайту «Сільпо». Тут зона з напоями стилізована під серверну кімнату, а вивіска Silpo 98, яка нагадує інтерфейс Windows 98, що надає атмосфері магазину ностальгічний акцент.
Супермаркет пропонує широкий вибір продукції із 80 країн світу, а у випадку відключень електроенергії працюватиме як пункт незламності.